Juridisch Advies - Een persoonlijke vraagbaak!

Het doet zich vaak onverwacht voor: een verschil van mening met uw verhuurder? Een probleem met uw buren, uw werkgever of een uitkeringsinstantie? Bent u al dan niet aansprakelijk voor een ontstane schade? Komt een verkoper de beloofde garantie niet na?

Wat doet een juridisch adviseur?

Een juridisch adviseur kan op alle voorgaande vragen antwoord geven. Met een abonnement op De Juridische Helpdesk kunt u direct telefonisch overleggen met een jurist. Deze adviseert en begeleidt bij de behandeling van het door u gewenste en meest optimale resultaat. De meeste vragen worden gedurende een of meerdere persoonlijke telefoongesprekken beantwoord. Is doorverwijzing naar een gespecialiseerde jurist of advocaat noodzakelijk dan krijgt u daar ook hulp bij.

Bij de Vivium Juridische Helpdesk kunt u ook terecht met uw vragen op het gebied van WMO en de Wet langdurige Zorg (Wlz). Is uw WMO/Wlz-vraag bijzonder complex of moet er zelfs geprocedeerd worden, dan wordt Viviumleden die gebruik maken van de Juridische Helpdesk ook een korting aangeboden op het uurtarief van een behandelend specialist.

Voordelen voor leden

  • U kunt rekenen op deskundige hulp.
  • Leden krijgen 17,5 % korting op een jaarabonnement.
  • Vivium Services bemiddelt gratis voor u.

Wat kost het?

Een abonnement op Juridisch Advies kost € 39,50 per jaar. Als lid krijgt u 17,5 % korting en betaalt u € 32,50 per jaar.

Zo maakt u een afspraak

Vivium Services werkt voor deze service samen met De Juridische Helpdesk. Wilt u een afspraak maken? Bel Vivium Services (035) 6 924 495.

Links:

Meer informatie over De Juridische Helpdesk

Ook interessant

Laat altijd uw ledenpas zien.