Account aanmaken PUUR. van jou
U leest hieronder de stappen voor het aanmaken van een acount in PUUR. van jou.
TIPS!
- Dit stappenplan kunt onderaan deze pagina downloaden om eventueel te printen.
- We adviseren uw account aan te maken op een computer of laptop.
- Om een account aan te maken heeft u ook een mobiele telefoon nodig.
Stap 1. Aanmaken PUUR. van jou account
- Ga naar www.puurvanjou.nl en klik op de knop‘Nieuw account aanmaken'.
- Vul de gevraagde gegevens in.
Tip! Schrijf het wachtwoord eventueel op. - Klik op 'registreren'.
Stap 2. Bevestigen PUUR. van jou account
U ontvangt een e-mail ter bevestiging. Dit kan enkele minuten duren.
- Kijk in uw e-mail of u een bevestiging heeft ontvangen. Check uw postvak in en ongewenste e-mail.
- Klik in de e-mail op de roze knop 'Bevestigen' om het account te bevestigen.
- Na het bevestigen kunt u de pagina sluiten.
Stap 3. Inloggen voor de eerste keer in PUUR. van jou
- Open de webbrowser Google Chrome.
- Ga naar www.puurvanjou.nl en klik op de roze knop ‘Inloggen’.
- Vul uw e-mailadres in en het wachtwoord dat u in stap 1 heeft aangemaakt.
- Vul vervolgens uw mobiele telefonnnummer in.
- Klik hierna op de knop 'Stuur beveiligingscode via SMS’.
U ziet nu opnieuw een inlogscherm.
- Log in met uw e-mailadres en wachtwoord en klik op ‘Inloggen’.
- Voer de code in, die u per sms ontvangt op uw mobiele telefoon.
- Klik op 'Verifiëren'.
Na het verifiëren, komt u op de openingspagina van PUUR. van jou. Het aanmaken van uw account is gelukt!
Stap 4. Een zorgdossier koppelen met uw account
- Klik op 'Toegang dossier aanvragen'. Deze roze knop ziet u, nadat u bent ingelogd.
- Vul de gevraagde gegevens in.
- Vul bij de organisatienaam 'Vivium' in en klik daarna op 'aanvragen'.
- U ziet nu het overzicht met ingevulde gegevens. Kloppen deze gegevens? Klik dan op ‘Bevestigen’.
U kunt nu deze pagina afsluiten en verder gaan met stap 5.
Stap 5. Aanvragen activatiecode
Om het zorgdossier te kunnen koppelen, heeft u een activatiecode nodig.
- Stuur een e-mail naar clientportaal@vivium.nl met als onderwerp 'activatiecode'.
Belangrijk! Vermeld in uw mail:
- Naam en geboortedatum van de cliënt / bewoner
- Locatie waar de cliënt / bewoner woont
- Uw eigen naam, e-mail-adres en telefoonnummer
- Of u de 1e of 2e contactpersoon bent
We streven ernaar om u binnen 3 tot 5 werkdagen de activatiecode toe te sturen. Nadat u de activatiecode heeft ontvangen, kunt u de 6e en laatste stap voltooien.
Stap 6. Dossier activeren met activatiecode
- Open de webbrowser Google Chrome.
- Ga naar www.puurvanjou.nl en klik op de roze knop ‘Inloggen’.
- Vul uw e-mailadres in en het wachtwoord dat u in stap 1 heeft aangemaakt.
U ziet nu een poppetje met de naam van de cliënt/bewoner. De naam is nog vervaagd omdat het dossier nog niet is geactiveerd.
- Klik op het poppetje.
- Klik op 'Activatiecode invoeren'. Deze heeft u per e-mail ontvangen van clientportaal@vivium.nl.
- Voer de activatiecode in en klik vervolgens op ‘activeren’.
U heeft nu toegang tot het zorgdossier van u(w naaste).
- De actievatiecode is eenmalig en hoeft u dus vanaf nu niet meer op te vragen en te gebruiken.
- Voortaan kunt u inloggen via www.puurvanjou.nl met u gebruikersnaam en wachtwoord.
- Mogelijk krijgt u bij het inloggen af en toe een sms-code ter verificatie.